Povezanost med slogi navezanosti in razumevanjem dvoumnih elektronskih sporočil

  • Zlatka Cugmas Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Tjaša Šendlinger
Ključne besede: študenti, navezanost, dvoumna elektronska sporočila, slogi navezanosti

Povzetek

Problem raziskave, v kateri je sodelovalo 184 dodiplomskih študentov, je bil preučiti povezanost med slogi navezanosti in razumevanjem dvoumnih elektronskih sporočil. Cilj raziskave je bil preizkusiti vprašalnik z devetimi zgodbami za ugotavljanje razumevanja dvoumnih elektronskih sporočil  (Cugmas, neobjavljeno delo). Poleg njega smo v raziskavi uporabili Vprašalnik navezanosti na vrstnike (Armsden in Greenberg, 1987), Vprašalnik navezanosti za odrasle (Collins, 1996) in Vprašalnik medosebnih odnosov (Bartholomew in
Horowitz, 1991). Udeleženci so pri vsaki zgodbi z dvoumnim elektronskim sporočilom izbrali enega izmed štirih odgovorov, kako bi sami razumeli sporočilo, za katere smo predvidevali, da so povezani s štirimi slogi navezanosti. Rezultati so delno potrdili postavljeno hipotezo, da je negativno razumevanje dvoumnih elektronskih sporočil povezano z ne varnimi slogi navezanosti.

DOI: 10.18690/rei.11.3.215 -232.2018
COBISS-ID: 24275720

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Zlatka Cugmas, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Redna profesorica. Maribor, Slovenija. E-pošta: zlatka.cugmas@um.si.

Tjaša Šendlinger

Maribor, Slovenija. E-pošta: tyasa.sendlinger@gmail.com.

Objavljeno
2018-09-28
Kako citirati
Cugmas Z., & Šendlinger T. (2018). Povezanost med slogi navezanosti in razumevanjem dvoumnih elektronskih sporočil. Revija Za Elementarno izobraževanje, 11(3), 216-231. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/168
Rubrike
Znanstveni članki