The Frequency with which Creativity Develpment Strategies are used in Various Fields

Research on Attitudes among Preschool Teachers

  • Nataša Sturza Milić Visoka šola za izobraževanje vzgojiteljev "Mihailo Palov"
  • Predrag Nedimović Visoka šola za izobraževanje vzgojiteljev "Mihailo Palov"
  • Svetlana Sturza Gimnazija "Borislav Petrov Braca"
Ključne besede: strategije razvoja ustvarjalnosti, zgodnji razvoj, celovit pristop

Povzetek

Pogostost uporabe strategij razvoja ustvarjalnosti na različnih področjih: raziskava o stališčih vzgojiteljic in vzgojiteljev v vrtcih. V prispevku prikazujemo stališča vzgojiteljev in vzgojiteljic ter predolskih otrok do strategij za ustvarjalno miljenje. Proučili smo, kako pogosto se te strategije uporabljajo v vsakdanjem delu z otroki. Specifična cilja sta bila pridobiti vpogled v razlike med vzgojitelji in vzgojiteljicami glede na starostno skupino otrok, v kateri delajo, in tudi glede na njihovo delovno dobo ter proučiti, ali so te strategije usmerjene proti razvijanju ustvarjalnega vedenja na različnih področjih vzgoje. Pričakovati je, da bodo rezultati te raziskave prispevali k ustvarjanju boljih pogojev za pogostejšo uporabo strategij razvoja ustvarjalnosti na vrsti področij in k povečanju občutljivosti vzgojiteljic za razumevanje in promocijo celovite narave ustvarjalnosti v zgodnjem obdobju.

DOI: 10.18690/rei.11.3.201 -214.2018
COBISS-ID:

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Nataša Sturza Milić, Visoka šola za izobraževanje vzgojiteljev "Mihailo Palov"

Predavateljica. Vršac, Srbija. E-pošta: natasasturza@gmail.com.

Predrag Nedimović, Visoka šola za izobraževanje vzgojiteljev "Mihailo Palov"

Predavatelj. Vršac, Srbija. E-pošta: pnedimovic@gmail.com.

Svetlana Sturza, Gimnazija "Borislav Petrov Braca"

Profesorica. Vršac, Srbija. E-pošta: svetlana.sturza@gmail.com.

Objavljeno
2018-09-28
Kako citirati
Sturza Milić N., Nedimović P., & Sturza S. (2018). The Frequency with which Creativity Develpment Strategies are used in Various Fields. Revija Za Elementarno izobraževanje, 11(3), 202-214. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/167
Rubrike
Znanstveni članki