Evaluation of an Integrated Programme of Physical Exericesa with Nursey-aged Children

Impact on Motor Achievements

  • Vilko Petrić Univerza v Reki, Fakulteta za izobraževanje učiteljev
  • Lucija Kostadin Univerza v Reki, Fakulteta za izobraževanje učiteljev
  • Mirela Peić Otroški vrtec Reka
Ključne besede: mlajši predšolski otroci, integirani program telesne vadbe, celosten gibalni razvoj

Povzetek

Vrednotenje integriranega programa telesna vadbe s predšolskimi otroki: vpliv na gibalne dosežke. Cilj je bil ugotoviti, ali obstaja možnost izvedbe integriranega programa telesne vadbe z otroki v predšolski starosti, in ovrednotiti vpliv na njihove motorične dosežke. V raziskavo so bili vključeni predšolski otroci. Vzorec spremenljivk obsega štiri teste za vrednotenje motoričnih dosežkov na osnovi različnih gibalnih struktur, ki omogočajo obvladovanje prostora, ovir, vzdržljivosti in ravnanja s predmeti. Razlike med eksperimentalno in kontrolno skupino smo preizkusili s Studentovim t-testom. Rezultati so pokazali, da so otroci v evalviranih programih dosegli izjemne rezultate glede gibalnih dosežkov.

DOI: 10.18690/rei.11.3.189 -200.2018
COBISS-ID:

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Vilko Petrić, Univerza v Reki, Fakulteta za izobraževanje učiteljev

Doktor znanosti. Reka, Hrvaška. E-pošta: vilko.petric@uniri.hr.

Lucija Kostadin, Univerza v Reki, Fakulteta za izobraževanje učiteljev

Reka, Hrvaška. E-pošta: lucija.kostadin@gmail.com.

Mirela Peić, Otroški vrtec Reka

Reka, Hrvaška. E-pošta: mirelapeic@gmail.com.

Objavljeno
2018-09-28
Kako citirati
Petrić V., Kostadin L., & Peić M. (2018). Evaluation of an Integrated Programme of Physical Exericesa with Nursey-aged Children. Revija Za Elementarno izobraževanje, 11(3), 189-200. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/166
Rubrike
Znanstveni članki