Preverjanje matematičnega znanja

  • Darjo Felda Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: matematično znanje, nacionalno preverjanje znanja, dosežki, interno ocenjevanje, zaključne ocene

Povzetek

Matematično znanje se preverja v šoli, na nacionalnih preverjanjih znanja in v okviru mednarodnih raziskav. Preverjanja znanja imajo različne namene, a vseeno naj bi bila do neke mere uglašena. V zadnjih desetletjih
se je v slovenskih osnovnih šolah močno povečal delež učencev z nadpovprečnimi ocenami, primerjava zaključnih ocen v 9. razredu osnovne šole in dosežkov na nacionalnem preverjanju znanja pa nakazuje potencialno neobjektivnost šolskih ocen pri matematiki, kar pod vprašaj postavlja njihov smisel. Prav nacionalno preverjanje znanja, katerega dosežki so usklajeni z dosežki mednarodnih raziskav (TIMSS), bi lahko uporabili za usklajevanje kriterijev vrednotenja znanja in postopoma zagotovili objektivnejše in
pravičnejše ocenjevanje. 

DOI: 10.18690/rei.11.2.175-188.2018
COBISS-ID: 1540418244

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Darjo Felda, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta

Izredni profesor. Koper, Slovenija. E-pošta: darjo.felda@pef.upr.si.

Objavljeno
2018-06-21
Kako citirati
Felda D. (2018). Preverjanje matematičnega znanja. Revija Za Elementarno izobraževanje, 11(2), 175-188. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/165
Rubrike
Znanstveni članki

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)