The Relation Between Pedagogical Approaches in Music Education and Students' Performance Anxiety

  • Blaženka Balija Susić Univerza v Zagrebu, Fakulteta za izobraževanje učiteljev
Ključne besede: Elly Bašić, funkcionalna glasbena pedagogika, glasbena vzgoja, glasbena šola s standardnim programom, trema pri izvajanju glasbe

Povzetek

Razmerje med pedagoškimi pristopi v glasbeni vzgoji in učenčevo tremo pri nastopanju. Trema pri nastopanju je pomemben problem tako v splošnem izobraževanju kot v glasbeni vzgoji. Namen te študije je ugotoviti, ali pristop funkcionalna glasbena pedagogika (FMP, angl. Functional Music Pedagogy) pomembno vpliva na tremo otrok pri izvajanju glasbe. Zanemarjanje improvizacije kot temeljnega metodičnega orodja v vadbi instrumentalne glasbe bi lahko pojasnilo, zakaj glavni učinek tipa šole v tem vzorcu ni bil pomemben. Pomanjkanje razlik v glasbeni tremi med učenci, ki so se glasbe učili po različnih glasbenopedagoških pristopih, je mogoče interpretirati kot rezultat sprememb njihovega fizičnega in psihičnega razvoja, ki  nastanejo ob vstopu v puberteto kot posledica hormonskih sprememb in povečanih čustev v zgodnji  adolescenci.

DOI: 10.18690/rei.11.2.143-157.2018
COBISS-ID:

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Blaženka Balija Susić, Univerza v Zagrebu, Fakulteta za izobraževanje učiteljev

Predavateljica. Zagreb, Hrvaška. E-pošta: blazenkabs@gmail.com.

Objavljeno
2018-06-21
Kako citirati
Balija Susić B. (2018). The Relation Between Pedagogical Approaches in Music Education and Students’ Performance Anxiety. Revija Za Elementarno izobraževanje, 11(2), 143-157. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/163
Rubrike
Znanstveni članki