The Relation Between Pedagogical Approaches in Music Education and Students' Performance Anxiety
Povzetek
Razmerje med pedagoškimi pristopi v glasbeni vzgoji in učenčevo tremo pri nastopanju. Trema pri nastopanju je pomemben problem tako v splošnem izobraževanju kot v glasbeni vzgoji. Namen te študije je ugotoviti, ali pristop funkcionalna glasbena pedagogika (FMP, angl. Functional Music Pedagogy) pomembno vpliva na tremo otrok pri izvajanju glasbe. Zanemarjanje improvizacije kot temeljnega metodičnega orodja v vadbi instrumentalne glasbe bi lahko pojasnilo, zakaj glavni učinek tipa šole v tem vzorcu ni bil pomemben. Pomanjkanje razlik v glasbeni tremi med učenci, ki so se glasbe učili po različnih glasbenopedagoških pristopih, je mogoče interpretirati kot rezultat sprememb njihovega fizičnega in psihičnega razvoja, ki nastanejo ob vstopu v puberteto kot posledica hormonskih sprememb in povečanih čustev v zgodnji adolescenci.
DOI: 10.18690/rei.11.2.143-157.2018
COBISS-ID:
Prenosi
Copyright (c) 2019 Blaženka Bačlija Susić
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.