The Relation Between Student Mood and Handicrafts in the Constructivist Classroom
Povzetek
Odnos med razpoloženjem učencev in ročnimi deli v konstruktivističnem pouku. Namen članka je poudariti pomen ročnih del z vidika različnih pedagoških perspektiv. Čeprav ugotovitve številnih raziskovalcev podpirajo pozitivne učinke ročnega dela, se te metode poučevanja v šoli redko uporabljajo. Cilj empiričnega
dela tega članka je bil povezati razmerje med razpoloženjem učencev po izvajanju naloge iz ročnega dela ter njihova stališča do te naloge. Za izvedbo preliminarne študije je bilo v vzorec iz istega razreda skupaj zajetih 16 učencev v starosti 11 ali 12 let. Vsi učenci so imeli predhodne izkušnje s šivanjem, ki ga jih je poučeval
njihov učitelj, s katerim so na različnih dejavnostih ročnih del delali od prvega razreda osnovne šole. Oblikovana je bila anonimna anketa in izvedena z udeleženci. Rezultati te študije kažejo, da ima ročno delo pri pouku možne učinke na izboljšanje razpoloženja učencev in ustvarjanje pozitivnega učnega okolja.
DOI: 10.18690/rei.11.2.109-118.2018
COBISS-ID:
Prenosi
Copyright (c) 2019 Marijana Županić Benić
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.