The Relation Between Student Mood and Handicrafts in the Constructivist Classroom

  • Marijana Županić Benić Univerza v Zagrebu, Fakulteta za izobraževanje učiteljev
Ključne besede: konstruktivizem, ročno delo, razpoloženje, šivanje

Povzetek

Odnos med razpoloženjem učencev in ročnimi deli v konstruktivističnem pouku. Namen članka je poudariti pomen ročnih del z vidika različnih pedagoških perspektiv. Čeprav ugotovitve številnih raziskovalcev podpirajo pozitivne učinke ročnega dela, se te metode poučevanja v šoli redko uporabljajo. Cilj empiričnega
dela tega članka je bil povezati razmerje med razpoloženjem učencev po izvajanju naloge iz ročnega dela ter njihova stališča do te naloge. Za izvedbo preliminarne študije je bilo v vzorec iz istega razreda skupaj zajetih 16 učencev v starosti 11 ali 12 let. Vsi učenci so imeli predhodne izkušnje s šivanjem, ki ga jih je poučeval
njihov učitelj, s katerim so na različnih dejavnostih ročnih del delali od prvega razreda osnovne šole.  Oblikovana je bila anonimna anketa in izvedena z udeleženci. Rezultati te študije kažejo, da ima ročno delo pri pouku možne učinke na izboljšanje razpoloženja učencev in ustvarjanje pozitivnega učnega okolja.

DOI: 10.18690/rei.11.2.109-118.2018
COBISS-ID: 

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Marijana Županić Benić, Univerza v Zagrebu, Fakulteta za izobraževanje učiteljev

Doktorica znanosti, predavateljica. Zagreb, Hrvaška. E-pošta: marijana.z.benic@gmail.com.

Objavljeno
2018-06-21
Kako citirati
Županić Benić M. (2018). The Relation Between Student Mood and Handicrafts in the Constructivist Classroom. Revija Za Elementarno izobraževanje, 11(2), 109-119. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/161
Rubrike
Znanstveni članki