Pojmovanje vzgoje v slovenski duhoslovni pedagogiki po prvi svetovni vojni

  • Ana Šmidhofer Univerza v Mariboru,Filozofska fakulteta
Ključne besede: duhoslovna pedagogika, zgodovina pedagogike (1920−1940)ž, vzgoja, Slovenija, sodobna pedagogika

Povzetek

Razprava analizira pojmovanje vzgoje v slovenski duhoslovni pedagogiki po prvi svetovni vojni in pokaže, kako so razumeli vzgojo vodilni predstavniki te pedagoške smeri: Karel Ozvald, Franjo Čibej in Stanko Gogala. Uvodoma smo orisali temeljne značilnosti duhoslovne pedagogike v Nemčiji, od koder ta pedagoška smer izhaja. Nato smo predstavili bistvene poteze slovenske duhoslovne pedagogike. Jedro razprave analizira
razumevanje vzgoje (in z njo povezanih pojavov) pri Ozvaldu, Čibeju in Gogali. V sklepu smo nakazali položaj te pedagoške orientacije v drugi polovici 20. stoletja ter njeno aktualnost s stališča sodobne pedagogike.

DOI: 10.18690/1855-4431.11.1.91-108(2018)
COBISS-ID: 23817480

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Ana Šmidhofer, Univerza v Mariboru,Filozofska fakulteta

Diplomantka doktorskega študija. Maribor, Slovenija. E-pošta: ana.smidhofer@gmail.com.

Objavljeno
2018-03-15
Kako citirati
Šmidhofer A. (2018). Pojmovanje vzgoje v slovenski duhoslovni pedagogiki po prvi svetovni vojni . Revija Za Elementarno izobraževanje, 11(1), 91-107. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/160
Rubrike
Znanstveni članki