Elementary School Teachers’ Attitudes towards the Importance and use of Teaching Methods in Visual Arts Education

  • Zlata Tomljenović Univerza v Reki, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: interaktivni pristop učenja in poučevanja, splošne in predmetnospecifične učne metode, učitelji razrednega pouka, učne strategije, pouk likovne umetnosti

Povzetek

Mnenja učiteljev razrednega pouka o pomenu in uporabi učnih metod pri pouku likovne umetnosti. Kakovost pedagoškega procesa pri pouku likovne umetnosti je v veliki meri odvisna od kreativne in učinkovite kombinacije splošnih in predmetnospecifičnih učnih metod. Cilj raziskave je preveriti mnenja učiteljev o funkciji, posebnostih, pomenu in cilju uporabe posameznih učnih metod pri pouku likovne umetnosti ter tudi o pomenu pouka likovne umetnosti kot šolskega predmeta. V empirično raziskavo je bilo vključenih 373 učiteljev razrednega pouka na Hrvaškem. Za preverjanje korelacijske povezave med spremenljivkami delovna doba, percepcija pomena pouka likovne umetnosti kot šolskega predmeta in percepcija lastne avtonomije
ter spremenljivkami uporaba učnih metod pri pouku likovne umetnosti je bil uporabljen Spearmanov test korelacije. Ugotovili smo, da so značilnosti, prednosti ter cilji splošnih in specifičnih metod dela pri pouku likovne umetnosti še vedno nezadostno obdelani in ostajajo neraziskani tako v strokovni literaturi kot v šolski praksi. Ugotovitve bodo v pomoč pri modernizaciji in izboljšanju šolske prakse, lahko pa tudi spodbudijo
nadaljnje raziskave na tem področju. 

DOI: 10.18690/1855-4431.11.1.1-18(2018)
COBISS-ID: 23815688

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Zlata Tomljenović, Univerza v Reki, Pedagoška fakulteta

Doktorica znanosti. Reka, Hrvaška. E-pošta: zlata.tomljenovic@ufri.uniri.hr.

Objavljeno
2018-03-15
Kako citirati
Tomljenović Z. (2018). Elementary School Teachers’ Attitudes towards the Importance and use of Teaching Methods in Visual Arts Education . Revija Za Elementarno izobraževanje, 11(1), 1-18. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/155
Rubrike
Znanstveni članki