Students’ Attitudes Towards Didactic Characteristics in Graphic Design Classes

  • Martina Kač Nemanič Univerza na Primorskem, Fakulteta za oblikovanje
Ključne besede: grafično oblikovanje, srednja šola, didaktične značilnosti, stališča dijakov, nivo zadovoljstva

Povzetek

Stališča dijakov do didaktičnih značilnosti pri pouku grafičnega oblikovanja. Sodobno izobraževanje omogoča razvijanje ustvarjalnega izražanja dijakov, vloga in pomen didaktičnih pristopov v srednji šoli pa celoviteje nista raziskana. V prispevku predstavljamo rezultate raziskave odnosa dijakov do didaktičnih značilnosti pouka grafičnega oblikovanja v srednji šoli. Zanimala so nas stališča dijakov 3. letnikov (17–18 let) do značilnosti predmeta Grafično oblikovanje in nivo zadovoljstva z uporabo učnih metod, učnih oblik in didaktične komunikacije v slovenskih šolah. Rezultati kažejo, da se koncipiranju učinkovitih metodičnih postopkov v praksi namenja malo pozornosti. Nakazuje se potreba po drugačnih didaktičnih pristopih, ki bi prispevali k aktivnemu, zanimivemu, ustvarjalnemu in dinamično zasnovanemu pouku grafičnega blikovanja.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Martina Kač Nemanič, Univerza na Primorskem, Fakulteta za oblikovanje

Koper, Slovenia. E-mail: martina.kac.nemanic@fd.si.

Objavljeno
2019-12-14
Kako citirati
Kač Nemanič M. (2019). Students’ Attitudes Towards Didactic Characteristics in Graphic Design Classes. Revija Za Elementarno izobraževanje, 12(2), 199-214. https://doi.org/10.18690/rei.12.2.199-214.2019
Rubrike
Znanstveni članki