Using Mark Chagall’s Visual Art in Teaching Visual Arts

  • Dubravka Kuščević Univerza v Splitu, Filozofska fakulteta
  • Marija Brajčić Univerza v Splitu, Filozofska fakulteta https://orcid.org/0000-0002-2440-7724
  • Luce Šipić Osnovna šola „Marjan“ Split
Ključne besede: likovna umetnost, poučevanje likovne umetnosti, umetniška dela, Marc Chagall

Povzetek

Uporaba umetniškega dela pri poučevanju likovni umetnosti (Marc Chagall). Prispevek se osredinja na pomen likovne umetnosti pri  izobraževanju učencev, hkrati pa analizira rabo izvirnih likovnoumetniških del kot nujno gradivo pri poučevanju. Za namene raziskave so bila izbrana dela Marca Chagalla, enega najpomembnejših umetnikov 20. stoletja. Cilj prispevka je predstaviti vizualne in verbalne reakcije učencev na umetniško delo Marca Chagalla s pomočjo metode estetskega transferja in animiranih iger ob stiku učencev z likovnimi deli. V ta namen smo izvedli študijo primera, ki je vključevala učence prvega in tretjega razreda OŠ Spinut v Splitu v Republiki Hrvaški. Na podlagi rezultatov smo potrdili hipotezi, da učenci z veseljem sprejemajo dela Marca Chagalla in se uspešno izražajo s pomočjo umetnika.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Dubravka Kuščević, Univerza v Splitu, Filozofska fakulteta

Doktorica znanosti, višja predavateljica, Split, Hrvaška. E-pošta: kuscevic@ffst.hr.

Marija Brajčić, Univerza v Splitu, Filozofska fakulteta

Doktorica znanosti, docentka, Split, Hrvaška. E-pošta: mbrajcic@ffst.hr.

Luce Šipić, Osnovna šola „Marjan“ Split

Učiteljica, Split, Hrvaška. E-pošta: lucaacul78@gmail.com.

Objavljeno
2019-12-01
Kako citirati
Kuščević D., Brajčić M., & Šipić L. (2019). Using Mark Chagall’s Visual Art in Teaching Visual Arts. Revija Za Elementarno izobraževanje, 12(2), 177-198. https://doi.org/10.18690/rei.12.2.177-198.2019
Rubrike
Znanstveni članki