Pomen terenskega dela za bodoče učitelje razrednega pouka

Avtorji

  • Urška Korošec
  • Jana Ambrožič Dolinšek
  • Vlasta Hus

Ključne besede:

vzgoja in izobraževanje, naravoslovje, razredni pouk, terensko delo, transmisija, konstruktivizem, didaktične strategije

Povzetek

V prispevku prikazujemo rezultate raziskave, opravljene na vzorcu študentov prvega letnika Oddelka za razredni pouk Pedagoške fakultete Univerze v Mariboru pri predmetu Naravoslovje/biologija. Namen raziskave je bil, ugotoviti, ali med študenti prihaja do razlik v poznavanju nekaterih rastlin, živali in metod nabiranja živali zaradi dejavnikov, kot so: stratum predhodno obiskane osnovne šole, bližina nekaterih življenjskih okolij v okolici doma in predhodna udeležba dodatnih bioloških aktivnosti. Zanimalo nas je tudi, kako na to vplivajo aktivnosti študentov zunaj učilnice - na terenu. Ugotovili smo, da vsi trije dejavniki vplivajo na prepoznavanje rastlin in živali, da se je znanje študentov tekom vaj izboljšalo in da so v vseh nalogah po terenskih vajah boljše rezultate dosegali študentje, ki so znanje pridobivali tudi neposredno na terenu, kar potrjuje pomembno vlogo izkustva.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

14.04.2009

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Korošec, U., Ambrožič Dolinšek, J., & Hus, V. . (2009). Pomen terenskega dela za bodoče učitelje razrednega pouka. Revija Za Elementarno izobraževanje, 2(1), 49-58. https://journals.um.si/index.php/education/article/view/233