Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Revija za elementarno izobraževanje
Domov
O reviji
O reviji
Uredništvo
Uredniška politika
Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
Etika znanstvenega komuniciranja
Navodila za avtorje
Kontakt
Varstvo osebnih podatkov
Najnovejše
Najprej online
Arhiv
Informacije
Za avtorje
Za bralce
Novice
Časopisi
Išči
Išči
Registracija
Prijava
|
English
Slovenščina
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 17 Št. 4 (2024): Revija za elementarno izobraževanje
Objavljeno:
2024-12-24
Znanstveni članki
Statistična grafika v čeških učbenikih: Primerjalna vsebinska analiza dveh izobraževalnih področij na osnovni ravni
Tomáš Marek, Martina Maněnová
455-469
PDF (Angleščina)
Tablica z ulomki kot učinkovita podpora učencem za razvijanje konkretnega mišljenja pri usvajanju koncepta ulomka
Muhamad Saleh, Bansu Irianto Ansari, Murni, Manovri Yeni, Abubakar, Anwar, Muhammad Isa, Roslina
369-383
PDF (Angleščina)
Aktivna vloga nadarjenega učenca pri pripravi in evalvaciji individualiziranega programa
Mojca Gabrijelčič, Maruška Željeznov Seničar
385-402
PDF
Stres v vzgojiteljskem poklicu: akcijsko raziskovanje
Tonća Jukić, Iskra Tomić Kaselj
403-416
PDF (Angleščina)
Vseživljenjsko učenje z vidika vzgojiteljic
Korana Lisjak, Anita Zovko
417-435
PDF (Angleščina)
THE Učenčevo dojemanje ocenjevanja v procesu poučevanja in učenja likovne umetnosti
Bea Tomsic Amon
437-454
PDF (Angleščina)
Izvajanje kontekstualnega pristopa poučevanja v osnovnošolskem izobraževanju
Sonja, Joško Barbir
455-469
PDF (Angleščina)
Oddaj nov prispevek
Ključne besede