Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Revija za elementarno izobraževanje
Domov
O reviji
O reviji
Uredništvo
Uredniška politika
Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
Etika znanstvenega komuniciranja
Navodila za avtorje
Kontakt
Varstvo osebnih podatkov
Najnovejše
Najprej online
Arhiv
Informacije
Za avtorje
Za bralce
Novice
Časopisi
Išči
Išči
Registracija
Prijava
|
English
Slovenščina
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 16 Št. 1 (2023): Revija za elementarno izobraževanje
Objavljeno:
2023-03-23
Znanstveni članki
Povezave med vodenjem šol in pričakovanimi rezultati izobraževalnega procesa v okviru šolske kulture
Ludvík Eger, Dana Egerová
1-19
PDF (Angleščina)
Starševski sestanek kot retorični izziv v vzgojni praksi
Jelena Vignjević, Marina Pavlović Pintarić
21-37
PDF (Angleščina)
Nekatera stališča strokovnih delavcev do agilnosti njihovega vzgojno-izobraževalnega zavoda
Majda Cencič
39-57
PDF
Environmental Literacy of ISCED 2 Pupils in Poland
Silvie Svobodová
60-77
PDF (Angleščina)
Vpliv študijskega programa izobraževanja učiteljev na razvoj TPACK
Karolina Dobi Barišić, Maja Brust Nemet
80-92
PDF (Angleščina)
Perspektive učiteljev o recepcijski zmožnosti mlajših učencev po poučevanju na daljavo v izrednih razmerah pandemije COVID-19
Maja Kerneža
94-106
PDF (Angleščina)
Implementation of active learning strategies: The case of secondary schools
Learning strategies
Asrat Dagnew
108-125
PDF (Angleščina)
Oddaj nov prispevek
Ključne besede