Congruence Between Methods for Identifying “Exceptional Physical Aptitude” in School Children

  • Nataša Sturza Milić Visoka šola za vzgojitelje „Mihailo Palov“ Vršac
Ključne besede: prepoznavanje, gibalno nadarjeni otroci, učitelji

Povzetek

Ujemanje med različnimi načini identifikacije gibalnih nadarjenosti šolskih otrok. Namen tega prispevka je bil raziskati skladnost različnih tehnik (tehnik gibalnega testiranja in učiteljevega prepoznavanja) prepoznavanja gibalne nadarjenosti učencev. Raziskava je bila izvedena na vzorcu 503 otrok (241 deklic in 262 dečkov), starih od 10 do 10,5 leta, in 25 učiteljev. Potrjeno je bilo, da obstaja statistično pomembna nizka korelacija med tehniko gibalnega testiranja in tehniko učiteljevega prepoznavanja (za deklice r = 0,41; p < 0,01 in za dečke r = 0,43; p < 0,01). S podrobno analizo podvzorcev dečkov in deklic, ki sta bila opredeljena z gibalnim testiranjem in učiteljevim prepoznavanjem, smo opazili, da so učitelji uspešno prepoznali 23 gibalno nadarjenih dečkov (54,8 %) in 17 gibalno nadarjenih deklic (50 %). Rezultati te raziskave lahko služijo kot osnova za zanesljivo prepoznavanje gibalno nadarjenih učencev in nadaljnje delo z njimi v okviru športne vzgoje in posebnih šolskih programov za športno nadarjene.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Nataša Sturza Milić, Visoka šola za vzgojitelje „Mihailo Palov“ Vršac

Vršac, Srbija, E-pošta: natasasturza@gmail.com.

Objavljeno
2016-04-01
Kako citirati
Sturza Milić N. (2016). Congruence Between Methods for Identifying “Exceptional Physical Aptitude” in School Children. Revija Za Elementarno izobraževanje, 9(1/2), 65-80. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/375
Rubrike
Znanstveni članki