Stališča vzgojiteljev do zgodnje pismenosti v Sloveniji

  • Darija Skubic Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: pismenost, zgodnja pismenost, vzgojitelj, kurikul, predšolska vzgoja

Povzetek

Članek se loteva problematike zgodnje pismenosti v Sloveniji. Obsega dva dela. V prvem delu sta opredeljena pojma pismenost (historično) in zgodnja pismenost. V nadaljevanju je prikazano pojmovanje predopismenjevanja v Kurikulumu za vrtce in nekatere usmeritve, ki jih na tem področju v vrtcu predvidevata evropska izobraževalna politika (OECD, 2001, 2002, 2006) in Bela knjiga v vzgoji in izobraževanju (2011). V drugem delu je predstavljena raziskava, v kateri so zbrana stališča vzgojiteljev iz devetih naključno izbranih slovenskih vrtcev do posameznih trditev o zgodnji pismenosti v Sloveniji in njihovi predlogi za izboljšanje trenutnega stanja na področju zgodnje pismenosti. Sklepne ugotovitve prinašajo nekatere usmeritve za izboljšanje jezikovne prakse v slovenskih vrtcih na področju zgodnje pismenosti.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2012-09-15
Kako citirati
Skubic D. (2012). Stališča vzgojiteljev do zgodnje pismenosti v Sloveniji. Revija Za Elementarno izobraževanje, 5(2/3), 153-166. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/364
Rubrike
Znanstveni članki