Portfolio Within Pedagogic Diagnostics in Primary Schools

  • Jitka Petrová Pedagoška fakulteta, Palacký univerza Olomouc
  • Martina Fasnerová Pedagoška fakulteta, Palacký univerza Olomou
Ključne besede: pedagoška diagnostika, osnovna šola, portfolio, raziskava

Povzetek

Portfolio v okviru pedagoške diagnostike v osnovni šoli. Pomen pedagoške diagnostike na nivoju osnovne šole dandanes strmo narašča zaradi vse večje potrebe po individualnem pristopu k posameznemu otroku oziroma učencu. Iz zgoraj navedenih razlogov morajo učitelji poiskati tiste metode in postopke, ki jim bodo resnično pomagali pri boljšem razumevanju učencev, hkrati pa jim bodo ti postopki nudili podporo pri morebitnih težavah, s katerimi se srečujejo bodisi v šoli bodisi doma. Zdi se, da je portfolio eno najprimernejših orodij za podrobnejše spoznavanje učenčeve osebnosti, saj učencu, učiteljem in staršem omogoča spremljanje učenčevega napredka in razvoja na različnih področjih v daljšem časovnem obdobju. Kljub temu pa se portfolio le redko uporablja v šolah in velja za bolj marginalno orodje. Skupina s Pedagoške fakultete Univerze Palacký v Olomoucu se je odločila, da bo raziskala, kako koncept portfolio dojemajo in sprejemajo bodoči osnovnošolski učitelji.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2012-09-15
Kako citirati
Petrová J., & Fasnerová M. (2012). Portfolio Within Pedagogic Diagnostics in Primary Schools. Revija Za Elementarno izobraževanje, 5(2/3), 141-151. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/363
Rubrike
Znanstveni članki