Načrtovanje in izvajanje likovnih dejavnosti v vrtcih

  • Uršula Podobnik Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: predšolska vzgoja, predšolski otroci, otroški vrtci, likovna vzgoja

Povzetek

V prispevku so predstavljeni izsledki raziskave, opravljene v okviru projekta Profesionalno usposabljanje strokovnih delavcev za izvajanje elementov posebnih pedagoških načel koncepta Reggio Emilia na področju predšolske vzgoje. Raziskovanje sta spodbudili poudarjena vloga likovnosti v izpostavljenem pedagoškem konceptu in želja po odkrivanju stanja predšolske likovne prakse v slovenskih vrtcih. Teoretični del je posvečen značilnostim kakovostne likovne dejavnosti v predšolskem obdobju in različnim organizacijskim opcijam, ki bi jih kazalo v večji meri vključevati v načrtovanje in izvajanje likovne dejavnosti. Ta izhodišča so predstavljala vodilo tudi v empiričnem delu raziskave, v katerem smo se osredotočili zlasti na tiste dejavnike, ki jih posebej izpostavljajo strokovnjaki iz Reggio Emilie. S pomočjo vprašalnika smo skušali spoznati način načrtovanja in izvajanja likovne dejavnosti v slovenskih vrtcih skozi prizmo italijanskega pedagoškega modela. V interpretativnem delu prispevka smo se osredotočili predvsem na primerjavo ravnanja vzgojiteljev v mestnem, primestnem in vaškem okolju (torej na vpliv umeščenosti vrtca v okolje) in skušali osvetliti različne modifikacijske možnosti načrtovanja likovne dejavnosti glede na lociranost vrtca.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Uršula Podobnik, Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

Ljubljana, Slovenija. E-pošta: ursula.podobnik@gmail.com.

Objavljeno
2011-12-01
Kako citirati
Podobnik U. (2011). Načrtovanje in izvajanje likovnih dejavnosti v vrtcih. Revija Za Elementarno izobraževanje, 4(4), 71-88. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/293
Rubrike
Znanstveni članki