Jezikovno in medkulturno izobraževanje na razredni stopnji osnovne šole

  • Monika Mithans
  • Mihaela Brumen Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Povzetek

Članek predstavlja jezikovno ozaveščanje in medkulturno razgledanost na nižji stopnji osnovne šole, ki v zadnjem času spadata, še zlasti v strokovnih krogih, med zelo aktualni temi. V prvem delu članka je opredeljeno jezikovno in medkulturno izobraževanje na nižji stopnji osnovne šole. V drugem delu so prikazani rezultati raziskave, katere osnovni namen je bil proučiti jezikovno in medkulturno ozaveščenost pri učencih razredne stopnje in ugotoviti morebitne razlike med starostnimi skupinami. Rezultati pričujoče raziskave so pokazali, da se otroci na razredni stopnji zanimajo za učenje tujih jezikov, so tudi pozitivno naravnani do tujih kultur in njihovih pripadnikov, a jih pri komunikaciji in druženju z njimi ovira predvsem neznanje jezika in nepoznavanje njihovih kultur. To dejstvo bi se z učinkovito jezikovno politiko in uvajanjem različnih medkulturnih vsebin v nižje razrede osnovne šole dalo spremeniti. S tem bi prihodnjim generacijam omogočili mirno sobivanje v večkulturni družbi.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2011-09-11
Kako citirati
Mithans M., & Brumen M. (2011). Jezikovno in medkulturno izobraževanje na razredni stopnji osnovne šole. Revija Za Elementarno izobraževanje, 4(3), 71-86. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/292
Rubrike
Znanstveni članki