The Process of School Administration and the Relationship between Individual and Organizational Needs
Povzetek
Proces delovanja šole v odnosnem razmerju med individualnimi in organizacijskimi potrebami. Prispevek skozi področja upravljanja in vodenja šole raziskuje pomen individualnih in organizacijskih potreb v medsebojnem razmerju do učinkovitosti vzgojno-izobraževalne organizacije. Avtor dokaže, da bolj ko se zadovoljujejo organizacijske potrebe, manj se zadovoljujejo individualne. V prispevku trdi, da za učinkovito upravljanje in vodenje vzgojno-izobraževalne organizacije ni uravnoteženosti oziroma ni vzpostavljenega potrebnega uravnoteženega razmerja med organizacijskimi in individualnimi potrebami. Pokaže na stanje enajstih področij upravljanja in vodenja šole, ki neposredno vplivajo na proces delovanja šole ter možnosti uravnoteženja individualnih in organizacijskih potreb za zadovoljstvo izvajalcev in uporabnikov storitev učinkovite vzgojno-izobraževalne organizacije.
Prenosi
Copyright (c) 2011 Revija za elementarno izobraževanje
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.