The Process of School Administration and the Relationship between Individual and Organizational Needs

  • Bojan Burgar Grammar School Ormož

Povzetek

Proces delovanja šole v odnosnem razmerju med individualnimi in organizacijskimi potrebami. Prispevek skozi področja upravljanja in vodenja šole raziskuje pomen individualnih in organizacijskih potreb v medsebojnem razmerju do učinkovitosti vzgojno-izobraževalne organizacije. Avtor dokaže, da bolj ko se zadovoljujejo organizacijske potrebe, manj se zadovoljujejo individualne. V prispevku trdi, da za učinkovito upravljanje in vodenje vzgojno-izobraževalne organizacije ni uravnoteženosti oziroma ni vzpostavljenega potrebnega uravnoteženega razmerja med organizacijskimi in individualnimi potrebami. Pokaže na stanje enajstih področij upravljanja in vodenja šole, ki neposredno vplivajo na proces delovanja šole ter možnosti uravnoteženja individualnih in organizacijskih potreb za zadovoljstvo izvajalcev in uporabnikov storitev učinkovite vzgojno-izobraževalne organizacije.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2011-09-11
Kako citirati
Burgar B. (2011). The Process of School Administration and the Relationship between Individual and Organizational Needs . Revija Za Elementarno izobraževanje, 4(3), 51-69. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/290
Rubrike
Znanstveni članki