Medkulturna vzgoja in izobraževanje v vrtcu in v prvem triletju osnovne šole

  • Mojca Vah Jevšnik Inštitut za slovensko izseljenstvo in migracije ZRC SAZU

Povzetek

Medkulturni dialog pomeni vzpostavitev odprte in spoštljive izmenjave pogledov med posamezniki in skupinami z različnimi migracijskimi oz. kulturnimi ozadji, ki temelji na medsebojnem razumevanju in spoštovanju. Uspešna vzpostavitev medkulturnega dialoga je temelj za razvoj in obstoj inkluzivnih družb, ki stremijo k integraciji in družbeni koheziji ter zavračajo marginalizacijo ranljivih družbenih skupin, hkrati pa prispeva k boju proti predsodkom in stereotipom v javnem življenju in v političnem diskurzu. Namen članka je, predstaviti pomembnost vključitve medkulturne vzgoje in izobraževanja v vrtec in v prvo triletje osnovne šole kot integrirano vsebino pri različnih dejavnostih in predmetih, hkrati pa ponuditi konkretne smernice za implementacijo v praksi.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2010-10-15
Kako citirati
Vah Jevšnik M. (2010). Medkulturna vzgoja in izobraževanje v vrtcu in v prvem triletju osnovne šole. Revija Za Elementarno izobraževanje, 3(2/3), 133-141. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/280
Rubrike
Znanstveni članki