Grafične tehnike pri pouku likovne vzgoje v drugem razredu osnovne šole

  • Dragica Mlinarič

Povzetek

V članku opisujemo ugotovitve, pridobljene s pomočjo študije primera. Opazovali, analizirali in preučevali smo dogajanja v razredu pri pouku likovne vzgoje, pri katerem smo se ukvarjali z grafičnimi tehnikami: monotipijo, kolažnim tiskom, tiskom s pečatniki, kolagrafijo in računalniško grafiko. Ugotovili smo, da so bili učenci najbolj samostojni in spretni pri izvajanju tehnike kolažnega tiska, najmanj pri tisku s pečatniki in zadovoljivo spretni pri ostalih tehnikah. Učenčevo poznavanje pojmov s področja grafike in pozitiven odnos do grafičnih tehnik sta naraščala glede na večje število izvedenih učnih enot. Prišli smo do ugotovitve, da so materialni pogoji za izvedbo grafičnih tehnik zadovoljivi. Ugotovili smo tudi, da je grafika kot likovno področje glede interesa učencev zastopana enako kot ostala likovna področja in da učenci najraje ustvarjajo v računalniški grafiki. Opazili smo, da so bili učenci za izvajanje grafičnih tehnik zelo motivirani in jih želijo izvajati tudi v prihodnje.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2009-04-14
Kako citirati
Mlinarič D. (2009). Grafične tehnike pri pouku likovne vzgoje v drugem razredu osnovne šole. Revija Za Elementarno izobraževanje, 2(1), 101-106. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/238
Rubrike
Znanstveni članki