Učinki metode Tomatis na glasbeno učenje šolskih otrok

  • Katarina Zadnik Univerza v Ljubljani, Akademija za glasbo
Ključne besede: funkcionalna glasbena pismenost, glasbena šola, pozornost, psihomotorično področje, metoda Tomatis

Povzetek

Rezultati tujih raziskav, izvedenih med odraslimi in otroki, kažejo pozitivne učinke metode Tomatis pri posameznikih s posebnimi potrebami. Namen kvalitativne raziskave, izvedene na vzorcu treh osnovnošolcev, ki obiskujejo glasbeno šolo, je bil ugotoviti učinke metode Tomatis pri učencih s primanjkljaji na področjih učenja pri individualnem in skupinskem pouku v glasbenem šolstvu. Izhodiščno stanje je izkazalo težave na področjih pozornosti, koncentracije, funkcionalne glasbene pismenosti, tehničnih spretnosti igranja na inštrument. Triangulacija rezultatov izvedene metode Tomatis je pokazala pozitiven napredek na področjih pozornosti, koncentracije, notranje umirjenosti in telesne drže pri igranju na inštrument. Pri enem učencu je izstopal napredek v razvoju glasbene pismenosti.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Katarina Zadnik, Univerza v Ljubljani, Akademija za glasbo

Docentka. Ljubljana, Slovenija. E-pošta: katarina.zadnik@pef.uni-lj.si.

Objavljeno
2019-12-09
Kako citirati
Zadnik K. (2019). Učinki metode Tomatis na glasbeno učenje šolskih otrok. Revija Za Elementarno izobraževanje, 12(4), 265-290. https://doi.org/10.18690/rei.12.4.265-290.2019
Rubrike
Znanstveni članki