Učinki metode Tomatis na glasbeno učenje šolskih otrok
Povzetek
Rezultati tujih raziskav, izvedenih med odraslimi in otroki, kažejo pozitivne učinke metode Tomatis pri posameznikih s posebnimi potrebami. Namen kvalitativne raziskave, izvedene na vzorcu treh osnovnošolcev, ki obiskujejo glasbeno šolo, je bil ugotoviti učinke metode Tomatis pri učencih s primanjkljaji na področjih učenja pri individualnem in skupinskem pouku v glasbenem šolstvu. Izhodiščno stanje je izkazalo težave na področjih pozornosti, koncentracije, funkcionalne glasbene pismenosti, tehničnih spretnosti igranja na inštrument. Triangulacija rezultatov izvedene metode Tomatis je pokazala pozitiven napredek na področjih pozornosti, koncentracije, notranje umirjenosti in telesne drže pri igranju na inštrument. Pri enem učencu je izstopal napredek v razvoju glasbene pismenosti.
Prenosi
Copyright (c) 2019 Katarina Zadnik
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.