Using Learning Objectives when Teaching in Czech Primary Schools
Facts or Fiction?
Povzetek
Je uporaba učnih ciljev pri poučevanju v čeških osnovnih šolah dejstvo ali fikcija? Članek predstavlja večstransko študijo primera, ki proučuje način, kako učitelji v osnovni šoli pri poučevanju družboslovnih predmetov delajo z učnimi cilji. Študija je pokazala, da se pri poučevanju v češki osnovni šoli učni cilji ne pojavljajo v eksplicitni obliki. Pri opazovanju pouka so se na začetku ure, med uro v postopku reševanja učnih nalog in najbolj v procesih evalvacije, vključno s končno refleksijo, pokazali implicitni cilji. Pri številnih urah so bile prisotne razlike med učnimi cilji, metodami poučevanja in evalvacijo učenja učencev.
Prenosi
Copyright (c) 2019 Jana Stará, Karel Starý
![Creative Commons licenca](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.