Zastopanost družboslovnih vsebin na primarni stopnji izobraževanja v nekaterih evropskih državah
Ključne besede:
učni načrti, družboslovni predmeti, primarna stopnja izobraževanja, izbrane evropske države
Povzetek
Prispevek želi predstaviti učne načrte predmetov, ki vključujejo družboslovne vsebine na primarni stopnji izobraževanja. Omejili smo se na naslednje evropske države: Slovenijo, Veliko Britanijo, Nemčijo, Italijo in Finsko. Na osnovi izbranih kriterijev smo učne načrte družboslovnih predmetov pregledali, primerjali in analizirali. Ugotovili smo razlike v poimenovanju predmetov, v njihovi opredelitvi, v predvidenem obsegu ur poučevanja, pa tudi v obdobjih (razredih) poučevanja.
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2008-12-01
Kako citirati
Plazar S., & Hus V. (2008). Zastopanost družboslovnih vsebin na primarni stopnji izobraževanja v nekaterih evropskih državah. Revija Za Elementarno izobraževanje, 1(3/4), 67-78. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/207
Številka
Rubrike
Znanstveni članki
Copyright (c) 2008 Revija za elementarno izobraževanje
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.