Zastopanost družboslovnih vsebin na primarni stopnji izobraževanja v nekaterih evropskih državah

  • Sonja Plazar Maribor, Slovenija
  • Vlasta Hus Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: učni načrti, družboslovni predmeti, primarna stopnja izobraževanja, izbrane evropske države

Povzetek

Prispevek želi predstaviti učne načrte predmetov, ki vključujejo družboslovne vsebine na primarni stopnji izobraževanja. Omejili smo se na naslednje evropske države: Slovenijo, Veliko Britanijo, Nemčijo, Italijo in Finsko. Na osnovi izbranih kriterijev smo učne načrte družboslovnih predmetov pregledali, primerjali in analizirali.  Ugotovili smo razlike v poimenovanju predmetov, v njihovi opredelitvi, v predvidenem obsegu ur poučevanja, pa tudi v obdobjih (razredih) poučevanja.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Vlasta Hus, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: vlasta.hus@um.si.

Objavljeno
2008-12-01
Kako citirati
Plazar S., & Hus V. (2008). Zastopanost družboslovnih vsebin na primarni stopnji izobraževanja v nekaterih evropskih državah. Revija Za Elementarno izobraževanje, 1(3/4), 67-78. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/207
Rubrike
Znanstveni članki