Razlogi študentov za izbiro poklica učitelj razrednega pouka

  • Milena Ivanuš-Grmek Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Iztok Lačen
Ključne besede: vzgoja in izobraževanje, razredni pouk, učitelji, izbira poklica, motivacija

Povzetek

V prispevku so prikazani rezultati raziskave, v kateri je sodelovalo 128 študentov prvega in četrtega letnika univerzitetnega študijskega programa Razredni pouk Pedagoške fakultete v Mariboru. V raziskavi so nas zanimali razlogi študentov za izbiro učiteljskega poklica, zadovoljstvo študentov z izbiro študijske smeri in z delom na fakulteti. Med petimi skupinami razlogov študenti najvišje ocenjujejo altruistične in samouresničitvene razloge, najnižje pa ocenjujejo materialne in alternativne razloge. Ugotovili smo, da med študenti 1. in 4. letnika ni statistično značilnih razlik pri razlogih za izbiro učiteljskega poklica, da so študenti v glavnem zadovoljni z izbiro študijske smeri in da z leti študija upadajo zadovoljstvo in pričakovanja v zvezi s študijem.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Milena Ivanuš-Grmek, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: milena.grmek@um.si.

Iztok Lačen

Maribor, Slovenija.

Objavljeno
2008-09-01
Kako citirati
Ivanuš-Grmek M., & Lačen I. (2008). Razlogi študentov za izbiro poklica učitelj razrednega pouka. Revija Za Elementarno izobraževanje, 1(1/2), 87-94. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/198
Rubrike
Znanstveni članki