Multilingualism – A New Aspect of Teachers' Professional Development

  • Katica Pevec Semec Zavod Republike Slovenije za šolstvo
  • Saša Jazbec Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta, Oddelek za germanistiko
Ključne besede: večjezičnost, učitelj, profesionalni razvoj, projekt tri roke, trije izobraževalni sistemi

Povzetek

Večjezičnost – nov vidik učiteljevega profesionalnega razvoja. Večjezičnost je pomemben element v življenju vsakega sodobnega posameznika ter zanimiva tema različnih strokovnih, znanstvenih in političnih razprav. V prispevku najprej osvetlimo teoretične vidike večjezičnosti: zgodovinski in sodobni koncepti večjezičnosti, zavzemanja za promocijo večjezičnosti v Evropski uniji, večjezičnost v pedagoškem diskurzu ter učiteljev profesionalni razvoj. Nato predstavimo projekt, ki je primer, kako lahko večjezičnost kreativno in izvirno uresničimo v praksi. Prispevek se osredotoča na učitelja v okviru večjezičnosti, na njegove nove
vloge, ki se zelo razlikujejo od tradicionalne vloge učitelja in ki so nov izziv v njegovem profesionalnem razvoju. Koncept večjezičnosti, kot ga promovira in uresničuje projekt, se nanaša na večjezičnost na meji treh držav, treh jezikov in treh izobraževalnih sistemov ter ga lahko razumemo kot model za druge podobne prakse. 

DOI: 10.18690/1855-4431.11.1.39-54(2018)
COBISS-ID: 23724296

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Katica Pevec Semec, Zavod Republike Slovenije za šolstvo

Doktorica znanosti. Ljubljana, Slovenija. E-pošta: pevec.katica@gmail.com.

Saša Jazbec, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta, Oddelek za germanistiko

Doktor znanosti. Maribor, Slovenija. E-pošta: sasa.jazbec@um.si.

Objavljeno
2018-03-15
Kako citirati
Pevec Semec K., & Jazbec S. (2018). Multilingualism – A New Aspect of Teachers’ Professional Development. Revija Za Elementarno izobraževanje, 11(1), 39-53. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/157
Rubrike
Znanstveni članki