Development through Movement – Psychopedagogical Analysis and Psychomotor Approaches

Avtorji

  • Herbert Zoglowek Univerza Tromsø - Norveška arktična univerza in Pomeranska akademija Słupsk
  • Maria Aleksandrovich Pomeranska akademija Słupsk

Ključne besede:

zgodnje otroštvo, gibalni razvoj, analiza gibanja, psihomotorična dejavnost, območje bližnjega razvoja

Povzetek

Razvoj z gibanjem – psihopedagoška analiza in psihomotorični pristopi. Članek obravnava psihomotorični razvoj v zgodnjem otroštvu in sestoji iz treh delov. V prvem delu je kratek zgodovinski pregled teoretičnega opisa in analize gibanja. Drugi del daje pregled raznih gibalnih terapij in metod dejavnosti, ki so učinkovite pri delu v vrtcu. Tretji del članka poskuša analizirati in reflektirati praktične izkušnje avtorjev pri psihomotoričnem delu v vrtcih na Poljskem in na Norveškem.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

  • Herbert Zoglowek, Univerza Tromsø - Norveška arktična univerza in Pomeranska akademija Słupsk

    Tromsø, Norveška in Słupsk, Poljska. E-pošta: herbert.zoglowek@uit.no.

  • Maria Aleksandrovich, Pomeranska akademija Słupsk

    Słupsk, Poljska. E-pošta: maria.aleksandrovich@apsl.edu.pl.

Objavljeno

01.04.2016

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Zoglowek, H., & Aleksandrovich, M. (2016). Development through Movement – Psychopedagogical Analysis and Psychomotor Approaches. Revija Za Elementarno izobraževanje, 9(1/2), 151-172. https://journals.um.si/index.php/education/article/view/384