Obravnava multimodalnih del v vrtcu

Avtorji

  • Barbara Bednjički Rošer

Ključne besede:

vrtec, multimodalnost, gradniki bralne pismenosti, bralni dogodek, kakovostna bralna gradiva

Povzetek

Multimodalna dela, ki običajno združujejo dva koda sporočanja, v predšolskem obdobju omogočajo razvijanje recepcijske zmožnosti in gradnikov bralne pismenosti. V prispevku je predstavljen bralni dogodek oz. obravnava multimodalnega dela z otroki v vrtcu.

Dealing with Multimodal Tasks in Kindergarten. Multimodal works, which usually combine two communication codes, enable the development of receptive skills and the components of reading literacy in preschool. This paper presents a reading event or treatment of multimodal work with children in kindergarten.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

28.04.2025

Številka

Rubrika

Razprave in članki

Kako citirati

Bednjički Rošer, B. (2025). Obravnava multimodalnih del v vrtcu. Otrok in Knjiga, 51(121), 21-32. https://journals.um.si/index.php/oik/article/view/5142