Obravnava multimodalnih del v vrtcu
Ključne besede:
vrtec, multimodalnost, gradniki bralne pismenosti, bralni dogodek, kakovostna bralna gradivaPovzetek
Multimodalna dela, ki običajno združujejo dva koda sporočanja, v predšolskem obdobju omogočajo razvijanje recepcijske zmožnosti in gradnikov bralne pismenosti. V prispevku je predstavljen bralni dogodek oz. obravnava multimodalnega dela z otroki v vrtcu.
Dealing with Multimodal Tasks in Kindergarten. Multimodal works, which usually combine two communication codes, enable the development of receptive skills and the components of reading literacy in preschool. This paper presents a reading event or treatment of multimodal work with children in kindergarten.
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
28.04.2025
Številka
Rubrika
Razprave in članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2024 Avtorji

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Bednjički Rošer, B. (2025). Obravnava multimodalnih del v vrtcu. Otrok in Knjiga, 51(121), 21-32. https://journals.um.si/index.php/oik/article/view/5142