Nakupovalni in poslovni centri v Sarajevu

  • Rahman Nurković Univerza v Sarajevu, Naravoslovna fakulteta, Oddelek za geografijo; Sarajevo, Bosna in Hercegovina.
Ključne besede: trgovski in poslovni centri, centralni poslovni center, javni prostor, družabne funkcije, Sarajevo

Povzetek

V prispevku je opisan vpliv nakupovalnih in poslovnih središč: V prispevku je analiziran vpliv trgovskih centrov in trgovskih centrov Mercator, Tuš, Obi Robot, Konzum in BBI na razvoj mesta Sarajevo. Rezultati ankete, opravljene med obiskovalci, kažejo na prisotnost družbenih funkcij (sprehod, prosti čas, rekreacija, zabava, druženje) v petih središčih. Omenjene funkcije so bolj izražene v novih nakupovalnih središčih, nakupovanje pa je najpomembnejši motiv obiska trgovskih središč. Mesto Sarajevo s svojo okolico tvori funkcionalno povezano celoto - mesto oziroma urbano regijo.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Rahman Nurković, Univerza v Sarajevu, Naravoslovna fakulteta, Oddelek za geografijo; Sarajevo, Bosna in Hercegovina.

E-naslov: rahmannurkovic@hotmail.com

Literatura

Archives of Shopping Centres 2010.

Černe, A. 2003: The nacional development plan as a strategy of regional development of Slovenia. Regionally developmental problems of Bosnia and Herzegovina and neighbouring countries in the process of approaching to Euroean union, An International seminar, University of Tuzla, Proceedings, 239-248.

Hallsworth, A. G. 1994: Decentralization of retailing in Britain: The Breaking of the Third Wave, Professional Geographer 46 (3), 296-307.

Jakovčić, M., Spevec, D. 2004: Trgovački centri u Zagrebu, Geografski glasnik, Zagreb, 47-60.

Lorber, L. 2006: The impact of economic restructuring on sustainable agricultural development in rural Slovenia. Cairns: 14th Colloquium on the Commission on the Sustainable Development of Rural Systems.

Lorber, L. 2010: Transition in Slovenian Rural areas, Revija za geografijo, 4-1, 2010, 103-116. https://doi.org/10.18690/rg.4.1.3153

Nurković, R. 2010: Influence of Tertiary Activities on Transformation of the Rural Settlements in Bosnia and Herzegovina, Revija za geografijo, Journal for Geography, 5-1, Maribor, 67-74. https://doi.org/10.18690/rg.5.1.4005

Pacione, M. 2009: Urban geography, A Global perspective, Routledge, London. https://doi.org/10.4324/9780203881927

Survey research 2010 in Shopping Centres, Sarajevo, Rahman Nurković and Haris Gekić.

Statistical Yearbook of Bosnia and Herzegovina for 1961,1971, 1981, 1991, 2001, 2007 and 2009, The Republic agency for Statistics, Sarajevo.

Objavljeno
2012-06-15
Kako citirati
Nurković R. (2012). Nakupovalni in poslovni centri v Sarajevu. Revija Za Geografijo, 7(1), 35-48. https://doi.org/10.18690/rg.7.1.3854
Rubrike
Članki