Pouk geografije in zgodovine v muzeju in arhivu

Ključne besede: Muzej, arhiv, pedagoški programi, pouk geografije, pouk zgodovine

Povzetek

V prispevku so predstavljene nekatere značilnosti pouka v muzeju in arhivu ter izpostavljeni pozitivni vplivi takšnega pouka na učence in dijake. Opisani so rezultati analize pedagoških vsebin, ki jih šolskim skupinam ponujajo slovenski muzeji in arhivi, ki kažejo na to, da se tako muzeji, kot arhivi dobro zavedajo svoje izobraževalne naloge in jo tudi redno izvajajo. Vključena je predstavitev rezultatov pedagoškega eksperimenta, v katerem smo preizkusili eno od izvedenih avtorskih inovativnih pedagoških delavnic v muzeju, v katerih smo želeli izpostaviti korelativnost vsebin, ciljev in kompetenc predmetov geografija in zgodovina. Z rezultati smo dokazali, da je taka oblika pouka pozitivno vplivala na razvoj znanj pri eksperimentalnem vzorcu dijakov ter da je le te pouk v izvenšolski ustanovi posebej motiviral.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Andreja Lajh, Juršinci, Slovenija

Juršinci, Slovenija. E-pošta: lajh.andreja@gmail.com

Eva Konečnik Kotnik, Oddelek za geografijo, Filozofska fakulteta, Univerza v Mariboru

Oddelek za geografijo, Filozofska fakulteta, Univerza v Mariboru. E-naslov: eva.konecnik@um.si

Objavljeno
2021-12-31
Kako citirati
Lajh A., & Konečnik Kotnik E. (2021). Pouk geografije in zgodovine v muzeju in arhivu. Revija Za Geografijo, 16(2), 33-48. https://doi.org/10.18690/rg.16.2.3209
Rubrike
Članki