Razvoj slovenske gimnazije in položaja predmeta geografija v predmetniku gimnazije

Ključne besede: gimnazija, kurikularne reforme, geografija, predmetnik

Povzetek

Po ustanovitvi štiriletne izbirne gimnazije leta 1958 je bila institucija gimnazije podvržena pogostim spremembam, ki so bile največkrat posredno ali neposredno odraz družbeno-političnih sprememb. S spremembami gimnazije kot institucije se je spreminjal tudi položaj predmeta geografija v njenem predmetniku. Od ustanovitve gimnazije do danes lahko zasledujemo upadanje števila obveznih ur geografije.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Eva Konečnik Kotnik, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: eva.konecnik@uni-mb.si.

Literatura

Ciperle, J. 1989: Gimnazija, Enciklopedija Slovenije 3, Ljubljana.

Komisija za pripravo koncepta nadaljnjega razvoja gimnazijskega programa in

umeščenosti splošne izobrazbe v srednješolske programe 2006: Izhodišča prenove gimnazijskega programa.

Medmrežje 1: http://www.mss.gov.si/index.php?id=9002 - 32 KB – (3.6.2006))

Medmrežje 2: http://www.ssolski-muzej.si/slo/exhibits.php?item (22.2.2008)

Medmrežje 3: http://www.sentvid.org/?m=1&sm= (22.2.2008)

Medmrežje 4: http:// www.zal-lj.si/Vodnik/ o_ustvarjalcih/Vodnik_solstvo (22.2.2008)

Medmrežje 5: http://www.educoop.net/education_in/pdf/ chan_of_filos_system_in_slo-slo-hrv-t07.pdf (22.2.2008)

Medmrežje 6: http://www. ssg.scv.si/predmetnik-sploa-ne-gimnazije.html (25.2.2008)

Medmrežje 7: http://www.s-3gim.mb.edus.si/staro/jedro/Default.htm (17.3.2008)

Zavod SRS za šolstvo 1987: Predmetniki prenovljenih vzgojno-izobraževalnih programov v srednjem izobraževanju. Ljubljana.

Zavod Republike Slovenije za šolstvo in šport 1992: Gimnazijski program. Ljubljana.

Zgaga, P. 2007: Promjene filozofije i sustava obrazovanja u republici Sloveniji. CEPS. Centar za studije edukacijskih strategija Sveučilišta u Ljubljani, Slovenija.

Objavljeno
2007-12-31
Kako citirati
Konečnik Kotnik E. (2007). Razvoj slovenske gimnazije in položaja predmeta geografija v predmetniku gimnazije. Revija Za Geografijo, 2(2), 29-43. https://doi.org/10.18690/rg.2.2.2907
Rubrike
Članki