Nekatere značilnosti osnovnošolskega in srednješolskega geografskega izobraževanja v Mariboru
Povzetek
V raziskavi smo obravnavali položaj geografskega izobraževanja na mariborskih osnovnih in srednjih šolah. Pozornost je posvečena položaju geografije v predmetnikih osnovnih in srednjih šol na območju Maribora. Posebnost predmeta geografija na aktualnem območju je opisana na podlagi analize udeleževanja mariborskih šol na geografskih tekmovanjih, s pomočjo ugotavljanja raziskovalne orientacije terenskega dela in ekskurzij ter s pomočjo analize sodelovanja mariborskih osnovnih in srednjih šol z Oddelkom za geografijo Pedagoške fakultete Univerze v Mariboru.
Prenosi
Literatura
Medmrežje 1: http://www.mss.gov.si/index.php?id=10035(27.2.2006, 10.3.2006).
Medmrežje 2: http://portal.mss.edus.si/msswww/programi2005/programi/index.html (28.2.2006).
Medmrežje 3: http://www.zrss.si/default.asp?link=predmet&tip=3&pID=63&rID=730 (28.2.2006)
Medmrežje 4: http:// www.prva-gimnazija.org (28.2.2006).
Medmrežje 5: http://www.maribor.si/podrocje.aspx?id=217 (26.6.2006).
Medmrežje 6: http://www.maribor.si/podrocje.aspx?id=226 (28.2.2006).
Medmrežje 7: http://www.maribor.si/podrocje.aspx?id=227 (28.2.2006).
Poslovni register RS. 2006. Mestna občina Maribor, Mestna uprava, Služba za geografski informacijski sistem in obdelavo podatkov.
Učni načrt in katalog znanja za geografijo v osnovni šoli. 1998. Zavod Republike Slovenije za šolstvo, Ljubljana, str. 5, 40-42.
Učni načrt. Izbirni predmet. Geografija. Življenje človeka na Zemlji.
Raziskovanje domačega kraja in varstvo njegovega okolja. 2004. Zavod Republike Slovenije za šolstvo, Ljubljana, str. 5.
Konečnik Kotnik, E., Petauer, M. 2006. Zbirnik rezultatov anketiranja. Maribor.
Copyright (c) 2006 Eva Konečnik Kotnik, Milena Petauer

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.