The evolution of clinical skills peer teaching at the Faculty of Medicine, University of Maribor

Razvoj kliničnega tutorstva na Medicinski fakulteti Univerze v Mariboru

  • Petra Rižnik Zdravstveni dom dr. Adolfa Drolca Maribor ; Univerza v Mariboru, Medicinska fakulteta, Center za izobraževanje v medicini, Laboratorij kliničnih veščin
  • Sebastijan Bevc Univerza v Mariboru, Medicinska fakulteta, Center za izobraževanje v medicini, Laboratorij kliničnih veščin ; Univerzitetni klinični center Maribor, Klinika za interno medicino
Ključne besede: izobraževanje v medicini, klinični tutorji, objektivni strukturirani klinični izpit

Povzetek

Mlajša medicinska fakulteta v Sloveniji je Medicinska fakulteta Univerze v Mariboru. Že od ustanovitve uspešno vključuje študente v študijski proces, kar je pripomoglo k vzpostavitvi sistema tutorstva in s tem tudi novega načina ocenjevanja študentov, objektivnega strukturiranega kliničnega izpita, ki je bil vpeljan skupaj s kliničnim tutorstvom. Prispevek se osredotoča na razvoj kliničnega tutorstva in posledično implementacijo objektivnega strukturiranega kliničnega izpita kot oblike ocenjevanja študentov na Medicinski fakulteti Univerze v Mariboru.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Petra Rižnik, Zdravstveni dom dr. Adolfa Drolca Maribor ; Univerza v Mariboru, Medicinska fakulteta, Center za izobraževanje v medicini, Laboratorij kliničnih veščin

Dr. med., Maribor, Slovenija. E–pošta: petra.riznik@gmail.com

Sebastijan Bevc, Univerza v Mariboru, Medicinska fakulteta, Center za izobraževanje v medicini, Laboratorij kliničnih veščin ; Univerzitetni klinični center Maribor, Klinika za interno medicino

Maribor, Slovenija.

Objavljeno
2021-11-28
Kako citirati
Rižnik P., & Bevc S. (2021). The evolution of clinical skills peer teaching at the Faculty of Medicine, University of Maribor. Acta Medico-Biotechnica, 9(2), 17-24. https://doi.org/10.18690/actabiomed.135
Rubrike
Articles