Interaktivni elementi na prehrambni embalaži

Ključne besede: interaktivna embalaža, QR koda, NFC oznaka, obogatena resničnost, anketa

Povzetek

Interaktivna embalaža nadgradi osnovno informacijsko funkcijo embalaže in ustvarja dvosmerno komunikacijo med uporabnikom in embalažo. Med interaktivno embalažo uvrščamo nosilce za prenos podatkov, kot so 2D kode, radiofrekvenčna identifikacija (RFID), visokofrekvenčna komunikacija kratkega dosega (NFC) in obogatena resničnost (AR). V prispevku je predstavljena interaktivnost, osredotočeno na področje poznavanja in uporabe inteligentnih elementov na embalaži ter njihov vpliv na potrošnika. Raziskava se je osredotočila na prehrambno embalažo. Za pridobivanje podatkov je bila izvedena spletna anketa, dobljene rezultate pa smo statistično ovrednotili. Rezultati so pokazali, da potrošniki poznajo interaktivno embalažo, vendar pa ne uporabljajo njene funkcije pogosto. Največkrat prepoznajo in odčitajo QR kodo, najmanj izkušenj pa imajo z obogateno resičnostjo.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

DIANA GREGOR SVETEC, University of Ljubljana, Faculty of Natural Scciences and Engineering Ljubljana, Slovenija

Diana Gregor Svetec

University of Ljubljana, Faculty of Natural Scciences and Engineering Ljubljana, Slovenija

E-naslov: diana.gregor@ntf.uni-lj.si

TINA ŽURBI , Graphic design and consulting, Tina Žurbi s.p., Volčji potok, Slovenija

Tina Žurbi

Graphic design and consulting, Tina Žurbi s.p., Volčji potok, Slovenija

E-naslov: tina.zurbi@gmail.com

ANDREJA POGAČAR, DodoPack, d.o.o., Trbovlje, Slovenija

Andreja Pogačar

DodoPack, d.o.o., Trbovlje, Slovenija

E-naslov: hello@dodopack.com

Objavljeno
2024-12-21